Subject: Sideprojekti "12070P Ida-Viru maakond Alutaguse vald Vasknarva küla Permisküla metskond 51 sideühendus" kooskõlastamine
From: "Liis Harzia" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 16:35:10 +0300

Tere.

Koostame AS KUMELL tellimusel sideühenduse projekti „12070P Ida-Viru
maakond Alutaguse vald Vasknarva küla Permisküla metskond 51
sideühendus.“. Sidetrassi omanikuks Kaitseministeerium.

Saadan Teile, kui võimalikule huvitatud osapoolele sideprojekti
üleavaatamisele ja kooskõlastamisseks.

Lugupidamisega,

Liis Harzia

Nooremprojekteerija

Tel +372 56614931

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.